Уффф що не потърсите в темите. сваля се халогена и се бърка през отвора за да се стигне до долните гайки. Аз поне предпочитам да отвия 2х2=4 болта пред това да разкача цялата броня която е хваната сигурно на 20 места( ако имаш и кора под двигателя)
Известие
Collapse
No announcement yet.
Фарове
Collapse
X
-
Колега аз търсих в темите, ама досега не съм видял някой да пише че през халогена се бърка, пък и то има 20теми подобни, в крайна сметка трябва да се направи една в технически раздел и да приключим с тоя въпрос. Като правя тая манипулация ако не забравя ще направя една две снимки и ще отворя една такава тема.Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
Comment
-
Да не отварям нова тема за "фарове" просто от чисто любопитство .... кое е точно дефектно във фара на 156-цата, та е нужно от време на време регулиране на височината на светлините.Вчера както си карах и единия ми фар се "саморегулира" и започна да свети на 1 метър пред колата.Да отбележа ,че крушките са си поставени правилно,за да няма недоразбирателсва .... Преди 4 години ги регулирах и нямах ядове .....Сега фаровете пак са регулирани, но ако реши фара пак да си клюмва надолу и ако съм стигнал до края на възможностите за регулиране, какво правим ....
То явно, че основен фактор са и планините и деретата, между които тук таме има малко асфалт - някои го наричат път ....Last edited by slav40; d.m.y г., 10:32.
Comment
-
Абе колегата fiore миналата година беше описал в някаква тема как става това с махането на фара без сваляне на бронята. Именно по този въпрос с бъркането през дупката на халогена, един колега беше казал, че са му много големи ръцете и не може да бръкне.
Та както и да е. Оригинално пласмасата на фаровете е без лак. Лак се слага от автоджамбазите, за да ги гланцират, защото не им се занимава с полиране. Все пак по-лесно е да пръснеш с някакъв спрей, вместо да търкаш като луд - нали колата е за продан и се търси търговски вид, така че за постигането му се избира "пътя на най-малкото съпротивление".
Моите ги полирах миналата година с паста и парцалена шайба, докато станат като нови. Обаче проблема е, че оригинално като че ли горния слой е някак си по-твърд (закален или нещо такова) и след като направих тази операция , много бързо като че ли пак се матираха. Тоест сега като че ли многомного по-лесно се драскат. Незнам това може и да е субективно, но така ми се вижда при мен положението.Last edited by AlfaMan; d.m.y г., 13:04.Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
Alfa Romeo 156, 2.0TS
Comment
-
Първоначално публикувано от R-156 Покажи съобщениеА някой има ли информация колко стува това прословуто полиране на фаровете?
Мен ми казаха към 30лв, много ли е?
/в смисъл някой друг с машина, както трябва да ги полира от вън, а не аз като луд да жуля/
...... А и за 20 мин. изключително малко хора от форума изкарват по 30 лв да не кажа ,че почти няма такива.
30лв = 20 мин => 1ч= 90 лв => 1 ден (8ч)= 720 лв. => 1 месец(средно 21 дни)=15120лв на месец ........
айде пичове идвайте да ви полирам фаровете, за да забогатея
Comment
-
Aз пък днес си сложих лупи, в момента съхне силикона, утре ще монтирам на колата.Кеф..., ще има и снимки скоро...Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
Comment
-
Това е засега което имам в телефона, не остана време за снимки. В момента съхне силикона и утре ще монтирам фаровете, брони, мрони... и т.н.
Абе...., скоро не бих се хванал пак с подобно манипулация, много нерви, 4-5 порязвания, мноооого псувни, ...дано поне се получи желания резултат...Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
Comment
-
Лупите от 145-ца ли са ?
Дай снимка вечер срещу стена как свети.
Ако ми хареса да ти дам някой лев и да правим моитеHyundai i40 - 13 - CRDI - Powered By TST Racing
Suzuki Grand Vitara - 07 - AWD EX
Alfa 156 - 1.9 JTD - 03 - Powered By TST Racing + K&N Filter - EX
Kawasaki Ninja ZXR - 06 -The Fastest
Honda PCX150 - 15 - The Cheapest
Comment
-
Мдаа, добре би било да споделиш малко подробностти по процеса на преработка (осен ако не е тайна), както и какви лупи си ползвалAlfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
Alfa Romeo 156, 2.0TS
Comment
-
Лупите са от 145-6, на вид не е кой знае какво, но аз не съм търсил красота, исках да е макс функционално.Ето 2 снимки които цъкнах преди малко, на къси и дълги, ще направя още снимки скоро, просто тук пред блока не е много подходящо и не се вижда ясно линията.Скоро ще бучна един ксенон и мисля че ще е супер.
Относно процеса на правене, не е кой знае какво, отваря се фара, реже се рефлектора и се напасва лупата, после се настройва да свети там където трябва(щото иначе дългите отиват на майната си), затравя се със силикон и..., май това е.
Камене, ако искаш ела тази неделя на сбирката (14:00ч на стария Техномаркет дето е срещу пресечката за гробищата) , и ще видиш за какво става дума.Last edited by mirchozo; d.m.y г., 00:37.Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
Comment
-
Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщениеЛупите са от 145-6, на вид не е кой знае какво, но аз не съм търсил красота, исках да е макс функционално....Да не бъдем чак толкова големи сектанти
Comment
Comment